Breath

Mår bättre och bättre för var dag nu när jag börjat sluta med att finnas för alla andra och icke mig själv.

Som en sten fallit från mitt hjärta och jag andas lättare.
Självklart kommer jag finnas för mina nära och kära, kommer lyssna och ge tips men jag kommer sluta finnas för människor som icke bryr sig om mig mer än när de behöver hjälp.

När jag tog det beslutet var det för att jag höll på att gå in i väggen pga stress och utmattning vilket resulterade i migrän.
Så mår mycket bättre och känner mig tom piggare och hinner med mer saker som jag vill göra.

Kram


I'm getting better and better for every day now when I stopped being there for everyone else and not myself.
As a stone fell from my heart and I breathe more easily.
Of course, I will be there for my loved ones, will listen and give tips but I will stop being there for people who don't care about me more than when they need help.

When I made that decision, it was because I was walking into the wall due to stress and fatigue which resulted in migraines.
I'm a lot better and I feel more rested and have more time and energy for more things I want to do.

Hug

Kommentarer:

1 Ake:

Blir så glad att läsa dina ord 🤗 Sedan lyser din fotografiska ådra upp i dina bilder 👍 Härliga vyer som garanterat skulle ge mig inre balsam för skälen 👌 Må så gott 🤗

Svar: Åh men tack, blir så glad att höra 😀ja man känner sådan lugn 😍ha det så bra 😊
Madelene Englund

Kommentera här: