For the mind

 
 
 
 
 
Hej på er. 
Varit ett tag sen, beror på att det hänt en massa.
Tänker icke gå in på detaljer men har icke mått så bra och gör ej ännu, men jag kämpar mig tillbaka envis som jag är.
 
Här i veckan var vi upp i bergen och körde på vägar jag icke åkt på, konstigt nog då jag varit runt ön flera gånger om, men så kan det roligt nog bli när man hamnar på villovägar. 
Varje krök bjöd på en efter en ljuvlig utsikt och jag tappade nästan andan.
Behövde det verkligen för själen och sinnet. 
Har ej redigerat bilderna från resan ännu så bjuder på bilder från en annan resa upp till bergen. 
 
Kram
 
Hey guys.

Been a while, due to a lot have happened.Don't wanna go into details, but haven't felt so good and do not yet, but I fight back stubbornly as I am.

This week we were up in the mountains and drove on roads I haven't gone on, strange enough, when I've been around the island several times, but funny enough it can become like that when you get lost.

Each bend offered one after another lovely view and I almost lost my breath. Really needed it for the soul and the mind.

Did not edit the photos from the trip yet, so show you pictures from another trip up to the mountains.

Hug

Kommentera här: