Red

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hallå på er.
Här nere har blåsten avtagit men solen är bara framme korta stunder det har regnat lite på morgonen.
Icke tillräckligt för att jag ska slippa vattna, men gör mig inget, gillar att vattna med musik i öronen.
 
Detta fina skal eller vad man säger hittade jag på stranden.
Lika röd som blodet i mina ådror och som kärleken.
Tänk va underbart livet är ibland ❤️
 
Kram
 

Hello to you.
Down here the storm has subsided, but the sun is only showing for short moments and it's been raining a bit in the morning.
Not enough for me to let go of watering, but it doesn't matter to me, like watering with music in my ears.

This nice shell or what you say I found on the beach.
As red as the blood in my veins and like love.
Just think how wonderful life is sometimes ❤️

Hug

Kommentarer:

1 Peter:

Läckert ! 😀

Svar: 😍
Madelene Englund

2 Anneli - A'la Foto:

Så läckert och färgstarkt! Vilken lycka att bo så nära en så vacker strand!

Svar: Ja visst är det 😍 ja det är underbart, känner mig så tacksam!
Madelene Englund

Kommentera här: