Kommentarer:

1 ami:

Jag håller med dig! vilket fint bidrag du har lämnat in :D

2 Anonym:

tack:)



söt bild, lycka till!

3 ami:

ja men absolut, ser ut som min förra katt jag hade :( vad heter den och ras? ^^

4 ♡ ♥ malin palin:

det där är en jätte fin bild på en söt kisse ^^

5 Camilla:

Haha, det borde jag ju räknat ut, men de var så stora mot vad de är egentligen! ;)

6 ♡ ♥ malin palin johansson:

svar: varsågod :) vad heter den? ^^

detsamma :D

7 Malin Wallberg [ www.mwphotos.se ]:

svar: Tack! :D

8 ami:

naw, riktigt sötnos må jag säga :) jag saknar att ha katt :(

9 Marie, Vardagens charm:

Ja detta var något fint, sötisen =D

10 Fanny:

Oh så mysig katt!

11 Lotta:

Oh så fin bild! Hoppas du vinner :-)

12 Elenore:

Den var fin!

13 E R I C A P:

Tack för ditt bidrag :)

14 Ebba:

Super fin bild!

Kommentera här: