Before and after


Olympus E-520 14-47mm

Slänger upp en före och efter bild.
Vet att några av er varit nyfikna på hur jag redigerar mina bilder:)
Vid ett annat tillfälle blir det på vanliga natur bilder.

Sitter i soffan med familjen och tittar på arkiv X.
Katterna är lugna och ligger och sover:)

Har börjat snöa här...vill ej ha mer.
Snöar det hos er?
Kram

Translation: Give you before and after picture.
Know that some of you been curious about how I edit my pictures:)
Some other time I give you pictures of the nature.

Sitting in the sofa with my family and watching The X-files.
The cats are calm and sleeping:)

Starting to snow here...don't want any more.
Is it snowing at your home?
Hugs

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Louise - Fotoblogg:

sv: jaa det är min katt :)

2 Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]:

tusen tack :)

3 nathalie - naxo, bloggen med tips!:

sv: förlåt för att jag inte svarat, har inte varit inne idag.

har du haft en bra alla hjärtans dag? :)

4 Patricia♔:

sv: Tack snälla:)

5 s p i n d e l t j e j e n:

Svar:

Tack så jättemycket tjejen!

6 gina, photography:

- tack så himlans mycket!

7 LORISSA LOVEBOMB:

sv: happ, det tycker jag är ett dåligt argument dock. Det är väl klart att man ska visa kärlek dag, men att ha det som argument gör ju att man inte kan fira någonting alls, ingen högtid alls..? Jag och sambon var ute och åt på restaurang, det var mysigt :)

8 Flickan som gick barfota:

Sv: Tack så väldans!!

9 Anonym:

cool bild! allt bra med dig? :D

10 Fanny Isabella B:

Sv: Tack :)

11 s p i n d e l t j e j e n:

Svar:

Ja, hennes liv var tragiskt... så bra som det började (i alla fall vad vi vet)... och hennes dotter som också är i träsket... stackars =(

12 FotoRosa:

Snygg blogg! ^^

Svar: Tack för din kommentar. Hoppas du har det bra.^^

13 Marie:

Tackar,



Så fint du redigerar =D

14 FotoRosa:

Svar: Toppen! ^^

15 Tess -Kervefors Foto & Media:

SV: Nej det vore väl alldeles för snällt! hahaha Sånt är så typiskt! :D

16 Sally Persson:

Sv: Tack så mycket för alla fina kommentarer jag får, jag blir verkligen glad av dem :D

17 Kristin - Photography:

Går igenom fakturor, riktigt spännand e;)

18 SOCKERLOLLO:

bra redigering!



Sv; hihi japp ^^

19 Marie:

Näee inte jag heller, vill inte redigera dem alls, men brukar få öka lite på kontrast och light och sådant för då man minskar bilderna blir det alltid lite suddigare



Men såklart som alla andra bloggare typ gör nu så är det ju kul att lägga lite blek gammeldags lager över dem i bland med =D

20 Kristin - Photography:

Kan jag verkligen inte tycka nej men det måste ju göras ;)

Sov så gott så ska jag försöka göra detsamma :)

21 Tess -Kervefors Foto & Media:

SV: Tror jag inte jag fått göra de senaste 10 åren, haha, Alltid någon som är kissnödig, törstig, har växtvärk, drömt mardrömmar eller liknande. Å om det mot förmodan skulee vara helt lugnt, ja då kan inte jag sova! :D hahaha Ja visst var den bra, kändes som att den passade just nu! :) Kram på dig!

22 Marie:

jag brukar redigera dem mera som jag har i ett blogginlägg bara som ex. Men då jag lägger ut dem då jag varit och fotat, dem redigerar jag så lite som möjligt, men lite måste man alltid

23 Ida:

Lite enkel redigerng kan göra så mycket för en bild :)

24 Elenore:

Synd att hon gör sådär med munnen på varje kort, annars är bilden jättefin!

25 ♥ Mina awesome foton:

svar: åh men tack! detsamma!

vad görs? :)

26 Sara:

Idag har det inte snöat här, men igår snöade det säkert nästan en halv meter!:O Suck, jag som vill ha vår..:/ :P

Kommentera här: