Not little anymore






Olympus E-520 40-150mm

God morgon.
Ont i tumme så in i norden då jag hjälpte svärmor med klippning av rosor.
Träningsvärk, men jag lärde mig hur jag ska göra med våra rosor när vi köper dem:)

Idag verkar det bli underbart varmt väder.
Ska söka ett jobb och så ska jag fortsätta med alla bilder jag har på datan.
Blev ännu mer i söndags då jag , älsklingen och min ängel gick ut på en promenad:D

Hoppas ni har en underbar morgon.
Kram

Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 M O A:

SV: ÅH va jobbigt :( Ne har tvättid idag sen ska jag bara spela fotboll. Göru nu då? :)

2 Sara:

Vad söt, ser ju riktigt ut som två av våra katter!:P :)

Kommentera här: