Ops

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 24 mars 2013
 
Haha, trodde jag hade visat de "sista" vinterbilderna, men hittade två till och här är ena av dem.
Precis blivit klar med frukosten...scorpor, yoghurt med flingor, risifrutti och ett glas juice.
Nu blir det en kopp kaffe:D
 
Ha en fin och solig dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 lillstrumpan:

Puss

2 Marie:

Ha en fin solig dag du med =D
kramar

Svar: Tackar:D Kramar
Madde

3 Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist:

Sv: Tack :))

4 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Tack, gud va glad jag blir! :) ♥

5 Jarina:

Svar: Tack, vad kul att du gillade dem :)

6 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

Åh tack snälla, jag blir så glad! ♥

7 Bildmagi:

Fina vinterbilder är aldrig fel :-)

Svar: Hehe, tack:D
Madde

8 Linda:

Fint!

Svar: Åh, tack:D
Madde

Kommentera här: