God jul

Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR       
F/3,5     1/30sek   ISO-100
Bilderna tagna den 29 september 2013
 
God fortsättning.
Ska försöka uppdatera mer.
Tyvärr blir det nog icke så mycket bilder framöver...
Fotograferar ej längre pga rullstolen och medicinerna.
 
Tack för alla era söta kommentarer.
Har ni frågor är det bara att fråga så svarar jag så gott jag kan.
 
Tyvärr så har jag blivit värre sen sist.
Har jag tur stannar min värk här, men finns även en chans att det blir värre.
I dagens läge sitter jag i rullstol nästan jämt.
Går på morfin tabletter och har nästan inget socialt liv alls.
Min man tar hand om mig och gör nästan allt här hemma.
Mina dagar består av tv, mobilen oh när jag orkar datorn.
 
De senaste månaderna har varit jobbiga när det gäller massor av saker som hänt och jag har precis börjat förstå vad min sjukdom gör med mig oh mitt liv. (Har sjukdomen EDS om ni vill googla)
Så just nu mår jag inge bra psykiskt och jag har tagit en paus från insta och fb för att hitta tillbaka till mig själv.
Många förstår icke min och min mans situation och har dragit sig undan, vilket är svårt.
Men vi hade en underbara julafton med en av våra närmaste vänner!
 
Hoppas ni alla mår bra <3
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentera här: