Imse vimse

Nikon 3200 AF-S Nikkor 18-55mm VR
 
Hej. 
Idag vaknade jag kl :9.30 och det kändes som om jag försovit mig. 
Hade så ont i ryggen att det tog ett tag att komma ur sängen. 
Bör allt oftare nu och jag bävar för den dagen då jag behöver hjälp för att komma ur sängen. 
 
Igår var det dimmigt och frostigt ute hela dagen. Var ut med katterna, kameran och stativet för att försöka fota kristaller...men gick inge bra. Ryggen ville icke alls. 
Ville även fota frostat spindelnät, men blev inget. 
Och idag är det grått och disigt ute,  droppar överallt. Men blir icke både fotografering av spindelnät idag heller. 
Vilar upp kroppen inför fotograferingen på lördag. 
 
Nu blir det kaffe och vila innan jag ska pyssla med min bromelia, den har icke blommat på två år...så nu får det bli ändring. 
 
Hoppas ni får en fin dag. 
Kram 

Kommentarer:

1 Ninni - Vimsiga mamman:

Sååå läcker bild trots att ja avskyr dem där krypen -.- å så trist med ryggen.. Det går inte att göra nåt åt, stoppa upp eller så? :(

Svar: Åh, tackar:DSkulle behöva ny säng och hjälpmedel för att ta mig upp...så försöker få tag i min at, men annars hjälper inget :( Kram
Madde

2 Sofia:

Vilken fin bild, även om jag inte gillar spindlar :)

Svar: Tackar:)Gillar dem icke heller, men kan tåla dem om de håller dig på avstånd ;)
Madde

Kommentera här: