Opens up

 
 
 
 
 
 
Hej på er fina. 
 
Mycket har hänt i mitt liv sen jag lämnade min ex man. 
Jag har börjat hitta tillbaka till mig själv. 
Jag har blivit starkare mentalt, har börjat hitta min självkänsla och för var dag som går så får jag mer och mer självförtroende. 
 
Jag har börjat måla igen, pyssla igen, sjunga igen och jag har börjat bli mer och mer Madde.
Så kul och ännu roligare är det är få höra från folk att de ser hur jag utvecklas osv. 
Att få höra att de ser hur jag växer värmer och stärker mig. 
 
Att få konstruktiv kritik, få pushning och komplimanger när jag gör saker hjälper mig verkligen att fortsätta, istället för att få negativ kritik bara för att få mig nedtryckt och få mig att tvivla på mig själv. 
Så mycket på gång som jag kan göra då min kropp mer och mer hindrar mig från att komma ut så mycket som jag vill. 
 
Så tack alla ni som stöttar, pushar, hjälper mig att växa och även som hjälper mig att tro på mig själv. 
Ni är guld värda!
 
Massa kramar
 
 
Hi sweeties.
 
Much has happened in my life since I left my ex husband.
I've started to find myself again.
I have become stronger mentally, have started to find my self-esteem and for every day that goes I get more and more confidence.
 
I have started painting again, crafting again, singing again and I have started to become more and more Madde again.
So fun and even more fun is to hear from people that they see how I develop and so on.
To hear that they see how I grow warms and strengthens me.
 
Getting constructive criticism, pushing and compliments when I do things really helps me to continue, instead of getting negative criticism just to get me depressed and make me doubt myself.
So much going on that I can do since my body more and more prevents me from coming out as much as I want.
 
So thank you all who support, push, help me grow and also help me believe in myself.
You are worth gold!
 
Lots of hugs

Kommentera här: