Seeing red

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er.
 
Så kul att se att så många tittar in och läser min blogg.
Har legat några dagar med värk, så därför har det ej blivit så mycket uppdatering.
 
Har kommit tillbaka till min onda cirkel, då ja hjälper och finns för alla andra och lägger mig själv åt sidan .
Så pass mycket att jag har varit otroligt nära att bryta ihop. 
Är så mycket och det känns ibland som jag ej kan andas.
Så bestämde mig när min ängel var här att sätta mig först igen.
Det brukar fungera ett tag, sen är jag tillbaka på ruta 1 igen och negligerar mig själv.
Det gör mig så arg, så jag nästan ser rött.
Jag är för snäll, men otroligt elak mot mig själv.
För jag förstör mig själv, kör slut på mig själv.
Och går jag in i väggen är jag icke till någon nytta för någon ändå.
Så märkte när hon var här att jag mådde så mycket bättre av att icke finnas för folk 24/7, icke svara alla, hjälpa alla osv.
Så nu ska jag försöka ändra på det igen.
Denna gång hoppas jag att jag kan hålla fast vid det och icke glida tillbaka till samma gamla mönster.
 
Kram 
 
 
Hello.
So fun to see so many people looking in and reading my blog. Have been a few days with ache, so therefore it hasn't been so much update.
 
Have come back to my vicious circle, when I always help everyone and exists for everyone else and put myself aside.
So much so that I have been incredibly close to breaking down.
It has been so much and it sometimes feels like I can't breathe.
So decided when my angel was here to put me first again.
It usually works for a while, then I'm back on square 1 again and neglects myself.
It makes me so angry, so I almost see red.
I'm too kind, but incredibly mean to myself.
Because I destroy myself, run out of energy.
And if I go into the wall I am of no use to anyone anyway.
So noticed when she was here that I felt so much better off not being there for people 24/7, not answering everyone, helping everyone, etc.
So now I'll try to change it again.
This time, I hope I can stick to it and not slip back to the same old pattern.
 
Hug

Kommentera här: