Love

 
 
Olympus E-520 14-42mm
 
God morgon.
Hade 2 st underbara dagar hos Miriam, dock gick de för fort.
Kändes som om jag ville vara kvar längre, mycket längre.
Men ska hälsa på igen när hon kommit till reda i den nya lägenheten sen.
 
Blev nästan överfallen när jag kom hem av katterna, kände mig riktigt saknad:D
Och nu har även lilla Pandora börjat sova i min säng, fast jag försökt att undvika det...
Vill ej ha en till mattekatt, men det verkar omöjligt;)
 
Blev icke så många bilder tagna när jag var där då första dagen bestod av regn och igår så blåste det otrolgit mycket.
Så idag blir det en härlig promenad i solen och jag ska ta en hel del bilder...
Har lite fotoabstinens:P
 
Ha en fin morgon.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Marie:

hehe kära sniglar =D

2 Anna:

Tack :)

3 Fotograf Sandra:

Coola bilder :)
Tack så jättemycket ♥ blir så glad

ALlt bra med dig?
kram

4 Melinda:

sv; sen måste jag prova att ta kort med hjälp av dina tips(om vattendropparna):D de enda som är ett litet problem däremot, är ju att jag har tålamod som en guldfisk minne^^ alltså i stort sett inget tålamod alls, men försöka kan man!:)

5 moa:

Åh va kul o se :D

SV: Gud va mysigt de lät. Jag ska då ha en stor fest hemma hos mig men innan de middag med nåra fina vänner! :) kram

6 Jonna Erlandsson:

sv: tack så jättemycket :)

7 Marie:

Tack så mycket för alla rara ord
kramar

8 Annika:

SV: tack :)

9 Adine:

Åh, det är så mysigt när man kommer hem och katterna vill genast fram och hälsa :) Fina bilder!

10 Johanna Fåglund - Foto:

Sv: Tack! :))

11 Sofia:

Sv. Tusen tack gulliga du! :) Riktigt härliga bilder på sniglarna! :)

12 Becka [fotoblogg]:

Haha så gulliga bilder! :P

13 Flickan som gick barfota:

så fint!

14 Fourpictures - Photography:

Fin blogg!

Bloglovin' byte? :)

15 Victorias fotovärld:

De ser bra lustiga ut sniglarna ändå! Fint!

16 Fotograf Laila Villebeck:

SV: Tack Madde!

Haha! Vilka fina snigelbilder. Lite småäckliga, men fint fotade ;)

17 Anonym:

haha va klockrent att du fångat dom på bild! :)

aaa jag hängde med nu, för idag va de ändrat på min blogg oxå ;) tycker dock om o svara på den andras blogg om de e nån man följer :)

18 Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv:

Oj sniglar som gör snigelbäbisar :P Tror ja aldrig har sett det förut :P

SV: Tackar :)

19 Hanna Håkansson [ Only Photo's ]:

hihi tack :)

20 Sofia [fotoblogg]:

Svar: Tack så mycket! (:

21 alice:

Riktigt fin header! Gillar verkligen den.
Kolla kanske in på min blogg och se hela en tonårig kämpa sig till Hollywood.
Kram! :)

22 Annellisaa:

hihi så söta

23 Fotograf Cecilia Möller:

Hahhaha. Så söta snäckor!

24 Sandra:

Haha så söta! :D

Sv: Tack :)

25 Sara:

Haha, söta bilder! :P

Svar: Tack snälla du! :)

26 Peters bildmagi:

Så gulligt :-)

27 mammakero:

Vilka fantastiska bilder!
Har aldrig sett två sniglar så i verkligheten.
Vilka fina skal de hade oxå!

Kommentera här: