2 av 4

F/5.6     1/320sek   ISO-100
Bambie
 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR        Pandora
F/5.6     1/40sek   ISO-100
Bilderna tagna den 20 september 2013
 
Sitter och fixar med mina egna naglar just nu.
Något jag gör 1 gång i veckan....fixar nagelbanden osv...
 
Ute gnistrar det som kristaller och solen skiner så vackert.
Katterna sitter i fönstren och tittar på hästarna i hagen.
 
Om 2 dagar ska jag till läkaren....är så otroligt nervös och hoppfull på en och samma gång.
Försöker hålla mig positiv, men är nog mer realistisk.
Men vad de än säger så tänker jag icke låta det knäppa mig.
 
Hoppas ni njuter av denna fina dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Helt underbara foton ännu en gång!

2 SARA ♥:

Fina katter! :)

3 Koffe:

Tack snälla du! :D

4 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

söta katter!

5 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Så fina bilder! :)
Och hoppas det går bra för dig hos doktorn!

6 Sara:

Vilka gulliga små katter! :)

7 Linda:

Snyggt fångade katter. Gillar speciellt de skarpt gröna ögonen på den svarta kissen. Katter som är vakna rör sig i tid och otid så de är inte så lätta att fånga så fint:)

Kommentera här: