Free

 

 

God förmiddag.

Idag har jag väldigt ont, men det var tyvärr väntat då jag fixat och städat så mycket hemma för att göra det "beboligt" tills Madde kommer.
Längtar så tills hon kommer.
Hon tar mig för den jag är och vet hur jag funkar, utan och innan.
Hon är den som alltid fått mig att känna mig fri, oavsett tid eller situation.
Vilket nog gjort att jag orkat mig igenom många situationer.
15 år har hon funnits i mitt liv och jag kommer icke släppa henne.
 
Kram 
 
 
 
Good morning.
Today, I'm in a lot of pain, but it was expected since I fixed and cleaned so much at home yesterday to make it "liveable" until Madde comes.
Longing until she arrives.
She takes me for who I am and knows how I work, inside and out.
She is the one who always made me feel free regardless of time or situation.
Which probably made me pushed through many situations.
For 15 years she has been in my life and I will not let her go.
 
Hug

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

<3

Svar: <3
Madelene Englund

Kommentera här: