Together

God morgon.

Tiden går så fort och i morgon åker fina Madde hem till Sverige igen.
Kommer sakna henne någe enormt!
Har haft det så roligt och till 90 % så har vi skrattat och hittat på roliga saker, som vanligt när vi umgås.
Även pratar lite allvar så som minnen osv.
Hon var en av dem som hjälpte mig planera flytten ner hit osv.
Åh vad jag önskar jag kunde ha henne hos mig för jämnan. 
Hon får mig att se saker från ett annat synsätt och hon får mig att sluta tvivla på mig själv, på ett sådant ärligt och lite brutalt sätt som bara hon kan. 
15 år har vi känt varandra och många många år till kommer det bli <3

Kram


Good morning.
Time goes by so fast and tomorrow, Madde returns home to Sweden again.
Will miss her like nothing else!
Have been so funny and at 90% we have laughed and done fun things, as usual when we hang out.
Also speaking a bit of serious stuff such as memories etc.
She was one of those who helped me plan the move down here, etc.
Oh what I wish I could have her with me for always.
She makes me see things from another point of view and she makes me stop doubting myself, in such an honest and a bit brutal way as only she can.
For 15 years we have known each other and for many many years, it will be <3

Hug

Kommentarer:

1 Simon G:

Vilka fina fågelbilder! :)

Svar: Åh tack så mycket :-)
Madelene Englund

2 Ake:

Så fint att he en sådan vän ❤️

Svar: Ja, det är underbart ❤️
Madelene Englund

3 Mirre Sweetwords:

Så fina bilder på dem

Svar: Åh, tack så mycket :-)
Madelene Englund

4 Ake:

Vad härlig med en sådan vän ❤️

Svar: Ja, jag har turen att ha henne i mitt liv ❤️
Madelene Englund

Kommentera här: