A foggy morning

 
 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR   Close up filter +10
Bilderna tagna mellan den 15 augusti 2013
 
God morgon.
Varit uppe ett tag, men druckit lite kaffe och pratat med min syster i telefon.
 
Solen skiner och det är en tät dimma ute, jätte vackert.
Vill bara ta på mig kläder och springa ut, men blir ju lite svårt;)
 
Ska snart ta tag i telefonsamtalen jag ska ringa, sen har jag inga planer för dagen.
Får se vad som händer:)
 
Hoppas ni haft en fin morgon.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 tess:

är det tomater ?:)

Svar: Japp, egenodlade:) Den hade trillat av så då passade jag på;)
Madde

2 Marie:

Ha en fin dag du med och hoppas att du då får allt gjort du vill

Härligt med egenodlade tomater

Svar: Har hunnit med hälften:)Ja, det är mycket godare med egen odlat tycker jag:)
Madde

Kommentera här: