Nail design

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är tagna med mobilen.

Slänger upp lite bilder på nageldesigner jag gjort på mig själv och 2 st bilder jag gjort på min kompis Anette.
Ej svårt att se vilka som är vilka;)
Älskar att göra designer, men sen jag börjat med medicinen så är det ej så lätt längre...mina naglar går otroligt lätt av pga morfinet.
 
Är inne på min 3:e kopp kaffe, solen skiner och dimman är borta sen ett tag tillbaka.
Illamåendet har börjat komma krypandes, så det blir nog lite vila för mig.
Hunnit med samtalen jag skulle göra, så det känns skönt.
 
Hoppas ni får en solig dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas! 

Kommentarer:

1 Jeanette - fotoblogg:

sv: Tack! Ja det var jättekul att få följa med henne :)

2 Jarina:

Svar: Tack så mycket! :)

3 Amanda:

Så fina naglar!

Svar: tack så mycket:)
Madde

4 Marie:

Fina =D

Svar: Åh, tack:D
Madde

5 Sofie:

Snyggt! :)

Svar: Tackar:D
Madde

Kommentera här: