Även denna dag har förflutit

Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR          
F/5,6     1/500sek  ISO-100
Bilderna tagna den 19 mars 2014

Bara för några dagar sen såg det ut så här ungefär utanför fönstret en morgon.
Dagen efter var det strålande sol och 10+....aprilvädret är bra roligt och ombytligt.
 
Blev klar med Idas naglar för ca 30 min sen, hoppas hon blev nöjd.
Blev lite bus och gos med Baltazar också;)
 
Nu ska jag vila ryggen lite.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

Tack tack tack snälla, blir så glad av dina fina kommentarer!

Jätte härlig bild, det riktigt kyligt ut! :)

Svar: Åh, tackar:DJa, det var riktigt kyligt denna dag, skönt att våren är på intåg med värme:)
Madde

2 Tommy:

Sv: Tack så jätte mycket. Jag tar dagarna som dom kommer och försöker göra det bästa av situationen!

Ha en fin fredag!
kram

3 fotografvesna.se:

underbar bild

Svar: Åh, tackar:D
Madde

4 snie.blogg.se:

fin bild trots det säkerligen va kallt.. nu vill vi ha vår! <3 hoppas solen idag stannar lite!

Svar: Åh, tackar:DJa, nu vill vi ha vår och sol och värme<3
Madde

5 AnnaKK:

Hej på dej! :-)

Det är ju april, och då ska det väl va´ aprilväder...? Igår var vi utomhus större delen av dagen (höll på med vårt renoveringsobjekt) och än regnade det, än haglade det, än tittade solen fram och än blåste det halv storm! 8-X De få minuterna med solsken var underbara - hoppas det snart blir lite vårvärme och fint väder igen!!! :-)

6 Fotograf Julia Jonsson:

Gud vilken fin bild!

Svar: Åh, tackar:D
Madde

7 Tammy:

Vackert som bara den!

Och vet du en annan positiv sak med detta är, din bild? Det är att där inte kan vara några fästingar, iaf inte just då :)

Önskar dig en toppenhelg!

Svar: Åh, nämen tackar!!! :DNämen, så har jag icke tänkt när det gäller bilder:)
Tack och hoppas du hade en underbar påsk! Kram
Madde

8 Ulla:

Hej Madde! Tack för din kommentar :)
Önskar dig en skön påskhelg!
Ulla

9 Marie:

ja vädret kan variera enormt, idag har vi haft toppenväder, har varit bra hela påsken nu

Hoppas att allt är bra?
tack för alla rader till mig
kramar

Svar: Jodå, jag mår otroligt bra efter helgens bravader, så jag är glad:)Självklart! <3 Kram
Madde

10 Koffe:

»Tack snälla! Ursäkta för väldigt sent svar, har liksom haft fullt upp.

11 Jasmine:

Jag gillar verkligen bilden!
Kram

Svar: Åh, tack så hemskt mycket:)Kram
Madde

Kommentera här: