Sunbathing

Idag var det icke ens varmt i solen....ja icke för mig i alla fall.

Frös varje gång jag gick ut och ändå har jag mycket kläder på mig för att bo där jag bor.
Febern är kvar, halsen är lite bättre men ont i kroppen, ont i gommen och även käken efter att den hoppade ur led i går.
Och varje led i kroppen värker.
Vet ej om det beror på förkylningen eller Eds:n eller båda ihop.

Spenderat dagen i sängen och sovit mig igenom mesta av dagen. 
Som tur är känner katterna av mig och hur jag mår så de har varit väldigt lugna idag och sovit mest de med.

När denna förkylning är över kommer jag behöva se över om jag får i mig alla vitaminer jag behöver och bättra på mitt immunförsvar. 
Allt för att förebygga att man blir så här sjuk igen. Inga garantier finns ju men allt det lilla man kan göra som hjälper är bättre än inget.

Kram

Kommentera här: