Bambie

Min fina Bambie.


Har ju skrivit om i ett tidigare inlägg om de jag förlorat.... Förlorade min älskade katt Angel och sötaste kissen Stina inom loppet av 2 månader. 
Tog nästan knäcken på mig och jag har icke alls mått bra, icke kunnat skriva eller prata så mycket om det då det gjort för ont. 
Katterna har icke riktigt vant sig ännu och den som tagit det hårdast är Bambie. 
Hon mår inge bra alls så hon får extra mycket uppmärksamhet, hon lämnar knappt min sida och jag väntar på att få hämta refill till min fellieway i väggen. 

Söta, älskade Bambie, snart mår hon bättre med all kärlek hon får fram alla. 
Hon har, efter Stina gick bort, börjat följa med mig till grinden när jag ska iväg och möter mig när jag kommer hem, så gulligt. 
Och hon som icke gillat karlar så mycket gosar med dem första tillfälle hon får, så kul att se! 
Så hon kommer nog njuta extra from i morgon då renoveringen av mitt övre badrum börjar. 

Kram


My sweet Bambie.

Wrote in a previous post of those I lost .... Lost my beloved cat Angel and sweetest cat Stina in the course of 2 months.
It almost broke me and I did not feel good at all, could not write or talk so much about it because it hurt to much. 
The cats have not really gotten used to it yet and the one who it has been hardest on is Bambie.
She isn't feeling good at all so she gets extra attention, she hardly leaves my side and I'm waiting to get the refill to my fellieway in the wall.

Sweet, beloved Bambie, soon she will feel better with all the love she gets from everyone.
She, after Stina passed away, has begun to come with me to the gate when I'm leaving and she meets me when I get home, so cute.
And she, who doesn't like men that much, cuddle with them the first opportunity she gets, so fun to see!
So she will probably enjoy a bit extra after tomorrow when the renovation of my upper bathroom begins.

Hug

Kommentera här: