Finding a way

 
 
 
 
Har varit väldigt tyst på bloggen. 
Det beror mest på stress och dålig planering. 
Är fullt upp med renovering av lägenheten, läkarbesök, veterinärbesök, dona på tomten m.m.
Så mycket som behövs göras och jag har för lite tid på dygnet och även för lite ork. 
När jag väl är stilla så är det pga värk, så då finns ej orken att blogga. 
Jag vet ej vilken ände jag ska börja i för att hinna med allt och det har bara gjort mig stressad. 
Så har gjort upp listor för att lättare få en överblick på vad som behövs göras, vad som är viktigast och även försöka hitta tid för mig. 
Vet ej hur länge sen det var jag var ut och fotade och det gör mig lite ledsen, älskar ju att fota, men tiden eller orken har icke funnits. 
Karln min är elektriker så just nu håller vi på att göra om elen här hemma så den blir säker, började med köket. 
Men hoppas kunna strukturera upp tid för bloggandet framöver. 
Tack alla ni som hänger kvar och icke försvinner!!
 
Kramar i mängder


Has been very quiet on the blog.
This is mostly due to stress and poor planning.
It's renovations of the apartment, doctor's visits, veterinary visits, fixing in the garden etc.
So much that has to be done and I have too little time in the day and also too little energy.
When I'm still it's because of pain, so then there's no energy to blog.
I do not know which end I should start with in order to catch up with everything and it has just made me stressed.
So have made lists to make it easier to get an overview of what's needed, what's most important and also try to find time for me.
Do not know how long ago it was I was out and photographed and it makes me a little sad, after all, love to photograph, but time or energy has not existed.
My fiance is an electrician so right now we are doing the electricity here at home so it is safe, started with the kitchen.
But hope to structure up time for blogging in the future.
Thank you all who are hanging in there and not disappearing !!

Lots of hugs

Kommentarer:

1 Åke:

Vad trevligt med ny el indragen 🤗 Ta det lugnt dessutom hänger jag kvar, kram 🤗

Svar: Ja, riktigt skönt. Känns mer tryggt 😊åh va glad jag blir att höra🥰kramiz
Madelene Englund

Kommentera här: