Sunny morning

Olympus E-520 40-150mm
Bilderna tagna 24 februari 2013
 
God morgon.
Solen skiner och jag är på bra humör, även idag:D
Sovit som en stock hela natten:)
 
Imorgon är sista jobbdagen denna vecka innan jag har två dagar ledigt:D
Ska bli underbart.
På fredagen ska vi på kvällen ner på stan och se en kompis uppträda, ej sett honom på säkert 8 mån.
Och på lördagen kommer en kompis över och vi ska äta lite påskmat  och bara umgås:D
 
Hoppas ni får en solig morgon.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Aina Miyagi Magnell:

fina bilder! skulle dock vilja ha det varmt nu...

Svar: Åh, tack:DJA, inge kul längre med denna kyla och snö...
Madde

2 Marie:

Skönt med lite ledigt i ett par dagar nu då, samt så härligt att solen skiner =D

Svar: Ja, det är underbart, bara en dag kvar:D
Madde

3 Koffe:

sv: Tack du!

Använder min 550d med mitt Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM. Jag beskärde bilden i ps5 för att komma närmre.

Svar: Okej, tack för svaret:D
Madde

Kommentera här: