Presenter

 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR         Close-up filter +10 
F/5,6     1/320sek   ISO-100
Bilderna tagna den 17 Januari 2014
 
Idag har jag tagit det ganska lugnt och småplockat i olika vevor...så jag icke tar i för mycket.
 
Igår kom älsklingen hem med en bricka som jag kan ställa över benen i sängen <3
Och idag köpte vi en ny, tjockare och mjukare bäddmadrass till mig:D
Små saker för er kanske, men för mig är det sådana saker som gör att jag älskar honom ännu mer.
Att han ser vad jag behöver utan att jag säger något <3
 
Nu sitter vi framför tv:n och strax ska han få snagga till mitt hår, börjar bli långt på sidorna;)
Om ni missat så har jag nämligen rakat av mig allt hår.
 
Mobil bilder

Är sjukt nöjd och på onsdag så ska jag färga håret mörkare:D
 
Hoppas ni har en trevlig kväll.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Sofie:

Oj, råkade skicka en tom kommentar... Skulle skriva
Vad fint det blev, du passar i den frisyren :) Kram

Svar: Åh, tackar:D Kram
Madde

2 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Så fint av honom :)
Du är vacker och passar verkligen i det. Du har ansiktet för det korta..lixom ditt fina ansikte SYNS då.

Svar: Åh, tack så hemskt mycket gumman:D <3
Madde

Kommentera här: