Fire

 
 
 
 
Nikon 3200  AF-S Nikkor 18-55mm VR       
F/5,6     1/100sek   ISO-800
Bilderna tagna den 31 december 2013
 
Älskar brasor.
På nyårsafton så var vi bara hemma då jag hade så ont och icke mådde bra psykiskt pga av 2 st dödsfall som skett dagarna innan.
Så vi gjorde oss en egen brasa på baksidan:)
 
Jag och älsklingen firade även 12 år som förlovade den dagen <3
Älskar honom så otroligt mycket!
Han är så stöttande och sådan trygghet nu när det är så som det är med mig och sjukdomen <3
 
Hoppas ni har en underbar dag.
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Linda:

fina bilder

Svar: Tack så mycket:D
Madde

2 M O A:

SV: Men dina bilder då gulle :*

Svar: Tack gums:)
Madde

3 Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma:

Tack så mycket!
Det är lite bättre idag i alla fall, så nu hoppas jag bara att vi andra klarar oss..

Svar: Skönt att höra:) Ja, håller tummarna!
Madde

4 ida foto. ♛:

åh brasor är så mysigt!

Svar: Visst ät det:D
Madde

5 milina.blogg.se:

jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket:D
Madde

6 Braweheart:

Riktigt läckra bilder på elden!!
Grattis på 12 årsdagen :)

Svar: Tack vännen:D
Madde

7 jonathan stenvall:

Snygg bilder!
//Jonathan

Svar: Åh, tack så mycket:D
Madde

8 Tommy:

SV: Tack.

Var iväg i dag till reuma och där blev det helt plötsligt kortisonsprutor i båda fotlederna och handlederna samt att jag ska ta kortisontabletter.

Du får mer än gärna maila mig angående din diagnos.

Svar: Hej. Ursäkta att jag icke skickat någe mail eller så, men har icke mått så bra. Så svårt att beskriva min sjukdom, tror det är lättare om du googlar på den: Ehlers-Danlos syndrom (EDS) . Jag hoppas innerligen icke att du har det då det icke går att bota eller finns något effektivt sätt att minska värken förutom massa smärtstillande. Hoppas det hjälper lite med hjälpen du fick sist. Ta hand om dig! Ett tips är att njuta och ta vara på de bra dagarna, speciellt med R och vovvarna:D Ha en fin kväll. Kram
Madde

9 AnnaKK:

Hejsan!

Vilken härlig grej att elda i!!

Och brasor är alltid så mysigt, och även avstressande på nåt vis. :-)

Skönt att du har en förstående och stöttande man - grattis till alla år som förlovade!! :-)


Svar: Ja, den är underbar:)Den förra kände vi blev för liten, så vi bytte ut den;)

Tack:) Ja, det är riktigt skönt:)
Madde

10 Sofie:

Grattis till förlovningsdagen i efterskott :) Vilka mysiga bilder!

Svar: Tack:)
Åh,tack så mycket:D
Madde

11 Ronja:

Fina bilder! :D

Svar: Tackar:D
Madde

12 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

Vilka mysiga bilder! Och massa grattis till er två! :)

Svar: Åh, tack så mycket:D
Madde

13 Åke:

Wow så mäktigt fotat! Vad finns inte härligare än att sitta och titta in en brasa... Helt otroligt vilka bilder du visar upp! Gillas skarpt :)

Svar: Nämen, tack så mycket:DBlir så glad över dina kommentarer:D
Madde

14 Sofia:

Härliga och mysiga bilder! :) Grattis till era 12 år! :)

Svar: Tack så mycket:DTackar:)
Madde

15 Sara:

Mysiga bilder!

Jag är så glad att du har honom. Kram

Svar: Tack gumman:D
Ja, jag med:) Kram
Madde

Kommentera här: