Down under

Nu har jag äntligen hittat en produkt som rengör min hud i ansiktet som icke innehåller farliga ämnen och som rengör på djupet, beställt hem och väntar nu på att tiden ska gå.

Min hud gillar verkligen icke andra produkter då innehållet gör min hud torr, röd, flammig och det hettar....även produkter från apoteket.

Denna söta sak på bilderna tycker jag är så vackra.
Vet ej vad det är för någe eller vad de heter men de lever bland stenarna i strandkanten här nere.
Skulle ibland behöva som den, en massa "armar" då jag har en lista på vad som behövs göras men har ingen ork.
Det får vänta då min hälsa kommer först.
I går svimmade jag nästan av att bara gå upp för trappan, tömma kattlådorna osv, så jag fokuserar på att vila och låta kroppen återhämta sig.
Halsen värker, hostar och feber så idag blir det fortsatt mys med katterna, virkning och skriva lite listor och ringa samtal m.m

Hoppas ni får en underbar dag.
Kram

Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Helt fantastiska bilder med ljuvliga färger och det är en söt sak!! WOW!

Svar: Åh tack så mycket gumman <3
Madde

Kommentera här: