Higher

God morgon.


I går var jag på ett underbar humör.
Kände mig hög på livet.
Min nya soffa hade kommit dagen innan, så nu kan jag vila på övervåningen när jag får ont, och katterna älskar den.
Skohyllan kom i går och den passade perfekt i hallen utanför badrummet och gästrummet, så snygg och perfekt för skorna. 
Hade icke så ont och som om det icke räckte så fick jag bekräftelse på min beställning på produkterna jag köpt för min psoriasis.
Längtar som bara den då jag provat allt i mitt liv för att lindra. Jag får liksom som sårskorpor i ansiktet och hårbotten, armbågar och knän och har det även på ögonbrynen och det är så jobbigt för måendet psykiskt.
Så jag kan knappt vänta då jag läst och hört att den verkligen hjälpt andra med psoriasisen.

Vaknade med huvudvärk som börjar försvinna. 
Tror jag ligger för högt med huvudet på nätterna och ska prova byta kuddarna.
Solen håller på att gå upp här på ön och jag sitter med en kopp kaffe och tittar på katterna som lyssnar och tittar på allt som rör sig och låter. Vad skulle jag göra utan dem <3
Kram

Kommentera här: