Little details

God morgon.

Druckit kaffe och sett solen gå upp medans katterna har nosat runt.
Är på väldigt bra humör idag och konstigt nog pigg nästan direkt när jag klev upp.
Ni som känner mig vet att jag har en startsträcka på minst 1 timme annars, hihi.
Knät är bättre men har det fortfarande lindat och det blir inga långa promenader eller dylikt idag.

Tänk vad vissa saker kan göra en glad och se positivt på framtiden.
Både små och stora saker och jag tror min tid nu är på väg att komma.
Att få börja må bättre psykiskt och fysiskt, icke ha så mycket ångest eller panikångestattacker.
Att börja kunna planera för framtiden igen.
Små som stora planer.

Kram

Kommentarer:

1 snie.blogg.se:

Känns härligt o höra!! Glad för din skull <3
När kommer mannen ner till dig? Kram

Svar: Åh tack :-) han kommer icke efter, skiljdes för ca 2 månader sen tyvärr. Kram
Madde

2 Mirre:

Låter underbart, =D

Svar: Det är underbart :-D <3
Madde

Kommentera här: