Places that stuck in your heart

Vissa ställen betyder mer än andra och har ett speciellt ställe i ditt hjärta.

Bilden ovan visar ett sådant ställe för mig.
Så vackert, så lugnt och nästan så jag tappade andan.
Kommer dock icke ihåg vad den lilla byn hette men jag hoppas jag kommer dit fler gånger.

Mår lite bättre idag.
Inge ont i halsen eller öronen, men hes, feber och helt matt.
Så idag blir en lugnt dag om man bortser från en tripp till centrum för att handla och även frissan då hon sen icke har några tider på ett tag vilket är förståeligt.
Blåser rejält och det är kallt enligt mig, kanske beror på febern också.

Nu kaffe.
Kram

Kommentarer:

1 ake:

Vilken vacker dal 😊 Så härliga nyanser. Jag tycks mig se glada ord i dina beskrivningar... du verkar trivas 👍

Svar: Visst är den vacker :-) Ja du ser så rätt så :-) mår mycket bättre här nere och mår bra i min nya situation i livet :-)
Madde

Kommentera här: