Climb up

Hej på er.

Mår mycket bättre sen sist med käken och även generellt om man bortser ifrån lite värk i knäna och fötterna.

Dålig uppdatering beror på att jag ärligt talat icke haft tid.
Lägenheten undgår en makeover och har gjort sen jag flyttade ner och den är långt ifrån färdig, tar det pö om pö med tanke på min migrän och framför allt pga katterna.
Sen så behöver tomten tas hand om vilket är så roligt, det är läkarbesök och även umgås med vänner.
Skulle behöva fler timmar på dygnet just nu.

Men mår mycket bättre i kroppen som sagt och även psyket blir bättre och starkare för var dag.
För tyvärr finns det människor i ens liv som får en att må dåligt och som man av olika skäl icke kan ta bort eller avsluta relationen med.
Men det kommer, och då blir det även fullt fokus på att stärka psyket och måendet fullt ut.

Hoppas jag hittar en bra balans så jag kan få dygnets timmar att räcka till så jag kan uppdatera bloggen och er.

Ta hand om varandra och var snälla mot varandra.
Kram

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Men hur vackert är det ej där då

Svar: Visst är det en underbar utsikt :-)
Madde

2 Ake:

Helt otroligt underbart 👍 Vad heter den där platsen då? Ta hand om dig om uppdatera när du känner för det 😃 Jag finns kvar 🤗

Svar: Tack så mycket :-) visst är platsen vacker! Vet tyvärr ej namnet, fotade så otroligt mycket den dagen, även genom bilfönstret, men uppe i bergen :-) åh va glad jag blir att höra :-) kramar
Madelene Englund

Kommentera här: