On the edge

Ibland händer det så mycket saker i ens liv att man känner att bägaren rinner över och man är på kanten till ett nervsammanbrott. 

Där är jag nog lite nu. 
Tårarna över de man förlorat, människor som är oärliga, människor som jäklas och en kropp som icke gillar värmeböljorna vilket resulterat i ökad dos av mediciner. 

Men jag försöker andas och ta det lugnt, fokusera på det positiva. 
Har så otroligt mycket stöttning både här, på fb, Instagram och i min närhet. 
Och jag är stark och blir starkare för var dag vilket gör att jag tar mig förbi detta också. 

Tack alla fina läsare för era kommentarer här och privat. 
Det betyder så otroligt mycket. 
Kram



Sometimes there are so many things in one's life that you feel that the cup is running over and you are on the verge of a nervous breakdown.
I'm probably there now.
The tears of those lost, people who are dishonest, people who tries to make your life a living hell and a body that does not like heat waves, resulting in an increased dose of medication.

But I try to breathe and calm down, focus on the positive.
Has so much support both here, at fb, Instagram and in my surroundings.
And I'm strong and get stronger for each day, which makes me pass this too.

Thank you all you lovely readers for your comments here and privately.
That means so much.
Hug 



Kommentarer:

1 Simon G:

Vilka fina landskapsbilder! :)

Svar: Åh tack så mycket :-)
Madelene Englund

Kommentera här: