From above

 
 
 
 
Hej alla.
Hoppas ni mår bra, det gör jag.
Går jätte bra än så länge med att icke äta ena morfintabletten.
Och trots att vädret icke varit det bästa de senaste dagarna har jag varit på så bra humör, känt mig hög på livet av olika anledningar jag icke vill berätta än, men det kommer.
Lederna har icke hoppat på länge då jag tänker mycket mer på vad jag gör, hur jag gör det och tar pauser.
 
Hoppas ni får en underbar dag.
Kram
 
Hello.
Hope you feeling fine, I do.
Everything is going great so far to stop taking one of my morphine tablet.
And even off the weather hasn't been the greatest the last couple off days I have been in a great mood, feeling high in life for reasons I don't want to tell you about yet, but I will soon.
My joints haven't dislocated in a while due to that I'm thinking more about what I do, how I do things and I take breaks.
 
Hope you'll have a great day.
Hugs

Kommentarer:

1 Åke:

Det synns i dina bilder liksom i dina texter hur du förändras :) Det sprudlar av glädje i dina inlägg :) Så roligt att både läsa och se :)

Svar: Åh men vad glad jag blir att höra! Jag mår så bra, mycket bättre än på väldigt lång tid och det känns som om jag precis börjat leva i samband med flytten :-)
Madde

Kommentera här: