Rocky road

Hej på er alla.

Var ett tag sen men har varit väldigt mycket ett tag.
Positiva saker, negativa saker. Även saker jag icke kan berätta än och saker jag icke vill skriva om än.

Har haft besök av min yngsta stora syster i 1 vecka, super kul och jag fick så mycket redskap av henne att använda på mig själv.
Redskap som hjälper mig med mitt självförtroende och se mitt värde, då vi alla har lika värde och dags för mig att börja se mitt.
Mycket prat om minnen och mycket  kel och prat med kissarna.

Har gjort för mycket sen flytten ner så min kropp sa ifrån och jag rasade totalt.
Blev liggandes och fick tom hjälp med mat, städning, tvätt osv.
Så fick börja tänka på pauser, mycket pauser och många lugna dagar.

Det var lite om det som hänt, mer kommer framöver.
Kommer även börja skriva på engelska så jag har så många läsare från andra länder, speciellt läsare från öarna.

Kram

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Vad roligt att ha besök av din syster och mysigt det där stället verkar

Svar: Ja det var så underbart och roligt :-D ja det är super mysigt :-)
Madde

Kommentera här: