Taking it easy

 
 
 
 
Hej på er.
Kroppen och jag lär oss samarbeta och jag har även börjat trappa ner en av mina morfin mediciner.
Vill bli helt av med morfinet och det är det jag jobbar för. 
Ersätter morfinet med andra mediciner och ska även börja stabilisera mina muskler i framtiden.
 
Så jag fortsätter och tar det lugnt och umgås med vänner, mamma, fotograferar och fixar i trädgården.
Bara njuter av att kunna må bättre och börja leva och starta nytt liv.
Och letar efter inredning till badrummet som kommer renoveras snart.
 
Kram
 
Hello.
My body and I are still learning to live together and I have also started to reduce one of my morphine medicine.
 
So I continue to take it easy, meet friends, see my mother, photograph and fix in the garden.
Just enjoying my new life and that I'm feeling better.
And I'm looking for things too the bathroom that's gonna be renovated soon.
 
Hugs

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Men oh låter underbart att du kan trappa ner och börjar må bättre, =D

Fina bilder

Svar: Ja, så skönt. Vill så gärna bli av med morfinet :-) Ja det är som en dröm. Bara jag kommet ihåg att lyssna på kroppen och ta det lugnt och icke göra för mycket så kan jag leva underbart här nere :-D kramiz
Madde

2 Ake:

Så vackert du har runt ikring dig! Varma bilder du bjuder på :) Sköt om dig!

Svar: Ja det är magiskt :-) tack så mycketmycket. Detsamma :-)
Madde

Kommentera här: