Big blue

God morgon.

Har ej varit aktiv då min käke hoppat ute led till och från sen några dagar tillbaka.
Den har icke kunnat stabilisera sig ordentligt och jag har haft riktigt ont.
Icke kunnat sova, äta eller pratat.
Men nu har den icke hoppat sen i går kväll så hoppas den håller sig på rätt plats nu.

Får underbart besök idag utav finaste Madde.
Har längtat som en tok efter henne och dessa 2 månader jag bott här nere utan att träffa henne har varit som tortyr.
Hon är en av de få som accepterar min diagnos, gör allt för att hjälpa och underlätta. 
Hon ser mig som en person och hon kom till mig 1 gång i veckan ca när jag bodde i Sverige oavsett hur jag mådde och oavsett att hon åkte 1 1/2 timme för att kanske bara stanna 2 timmar.
Hon har funnits i vått och torrt och våran vänskap har blivit starkare och starkare genom våra 15 år som vänner.
Vi är lika galna båda två så vi kommer ha mycket roligt när hon är här oavsett om det är utomhus ute på äventyr eller inomhus.
Åh som jag längtar, bara 8 timmar kvar :-)

Kram

Kommentarer:

1 Wiilow :

Vilken fin vän♥
Men ajjjjjj!
Du är en enorm kämpe ♥

Svar: Ja hon är så underbar!! Åh men tack ❤❤dina ord värmer så mycket ska du veta❤
Madde

2 Elaine:

Hej Madelene. Vi har ju setts i fb-grupperna en hel del, men jag visste inte att du på på Gran Canaria? Får man fråga hur du gick tillväga för att flytta?

Svar: Absolut kan jag det :-) Mailar dig eller pmar dig framöver om berättar :-D
Madde

3 ake:

Vilken underbar vän :) 8 timmar går fort... Tala om snyggt hav!!! Vackert som attan :)

Svar: Ja hon är en riktigt underbar vän! Ja visst är det vackert :-)
Madde

Kommentera här: