Rollercoster

God morgon.

Dålig uppdatering under jul och nyår pga just det, det har varit jul och nyår.
Men har även haft dåliga dagar med värk och leder som hoppat.
Har varit som en bergochdalbana ett tag.

Mår mycket bättre här nere, men har dåliga dagar för det.
Tack vare värmen så är värken mindre men lederna hoppar lättare.
De är också lättare att få tillbaka då musklerna/lederna är så mjuka.
Men vädret slår om här nere också, speciellt under vintern och det är någe min kropp icke gillar.

Idag när jag vaknade så såg jag att hela min högerhand var svullen och gjorde ont, vet ej varför men har min ortos på mig.
Hoppas det blir bättre under dagen.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen iväg och fixa ärenden.
Bilderna ovan är tagna under en bilresa och genom bilfönster, så vi stannade icke och kommer icke ihåg vad stället heter.

Kram på er och god fortsättning på nya året.

Kommentarer:

1 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt att du ändå mår bättre där nere :) det är du värd

Svar: Ja jag mår mycket bättre :-) tack så mycket gumman ❤
Madde

Kommentera här: