High up

Hej alla.

Nu är jag tillbaka ett tag.
Internet slutade fungera för mig men idag fick jag nät igen, tur man får hjälp ibland.
Och legat till och från med en axel som icke ville bara på plats, migrän pga vissa människor och nu senast pga käken som hoppade och icke ville tillbaka rätt.
Men så lyckligt lottad som har de jag har runt omkring som hjälper och finns! <3

Annars så mår jag väldigt bra.
Jag känner mig hög på livet, som om jag står på ett berg med utsträckta armar, redo att flyga.

Kram


Hello, I'm back for awhile.
Internet stopt working but today I'v got it back with help from a friend.
Been laying in bed due to a shoulder that didn't want to stay in place, migraine due to some people and latest, my jaw that popped out of place and didn't want to popp right.
But so blessed with all the people all around me that helps me! <3

Otherwise I'm feeling great, high on life.
Like in on a mountain with wide spread arms ready to fly.

Hugs

Kommentarer:

1 Mirre:

Så härligt

Svar: Ja verkligen :-)
Madde

2 Peter:

Tider går i rasande fart och jag märker att det var längesedan jag var inne på din blogg.
Alltid lika trevligt att se dina bilder och läsa hur du kämpar på med livet.

Svar: Åh tack :-) kul att du fortfarande tittar in 😀
Madde

Kommentera här: