My souls need

God kväll.
Har en dålig period med mer värk och många tankar.
Reflekterar och tänker mycket.
Försöker reda ut min själs behov.
Om jag gör mina val just nu med hjärtat eller förnuftet.
Är en väldigt impulsiv person som oftast till 90% följer hjärtat och det är så jag är och inget jag vill ändra på.
När jag älskar så gör jag det med hela kroppen och när jag är ledsen och sårad gråter hela min själ.
Längtar tills min kropp är lite bättre så jag kan promenera på stranden i solnedgången och rensa tankarna och fylla på själen.

Sov så gott när ni ska sova.
Kram


Good evening.
Having a bad period with more pain and many thoughts.
Reflect and think a lot.
Trying to sort out my soul needs.
If I make my choices right, with the heart or mind.
I'm a very impulsive person who usually too 90% is following the heart and that is how I am and nothing I want to change.
When I love, I do it with my whole body and when I'm sad and hurt my whole soul cries.
Waiting until my body is a little better so I can walk on the beach at sunset and clear the mind and replenish the soul.

Sleep well, when you go to sleep.
Hug

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Ohh underbart med vatten

Svar: Ja, det är som ett under för själen :-)
Madde

Kommentera här: