Like raindrops

 
 
 
 
 
 
Hej på er.

Här har det ekat tomt ett tag.
Har hänt massor av småsaker som gjort att jag icke haft tid, ork eller lust.
Det har regnat över mig likt små regndroppar.
Både positiva och negativa saker, kommer skriva mer om det i olika inlägg framöver.

Men jag lever och jag mår bra.
Kram

 

Hello.
Here is has been empty for a while.
Has happened a lot of small things that have made me not have time, energy or lust to update. 
It has rained over me like small raindrops.
Both positive and negative things and I will write more about it in various posts in the future.

But I'm alive and I'm fine.
Hug

Kommentarer:

1 Ake:

Det ser bra ut :) Jag gillar när du mår bra :) Vattendroppar så snyggt!!!

Svar: Åh tack :-) ja, nu är jag på väg tillbaka igen. Är en seg en så ska mycket som ska ta knäcken på mig ;-)
Madelene Englund

Kommentera här: