Up the mountain

 
 
 
 
Varit tyst väldigt länge pga olika orsaker. 
Men största orsaken är nog att livet hände.
Så lycklig, nöjd och otroligt tacksam över mitt liv.
Även om kroppen icke mått bra, haft bruten tå osv, och jag ej kommit upp i bergen på länge så gör det mig inget.
Kommer ut var dag, blir omhänder tagen och tom fått en ny liten familjemedlem, en liten kisse som heter Leo.
 
Men hoppas jag kommer in i en rytm som funkar med nya livet så bloggen kan börja leva igen.
 
Kram på er
 

Been quiet for a long time due to different reasons. But the biggest reason is that life happend. So happy, satisfied and incredibly grateful for my life. Although the body hasn't been good, had a broken toe etc, and I haven't come up the mountains for a long time, I don't mind. Coming out every day, getting taken care of and even getting a new little family member, a little kitten named Leo.

But hope I get into a rhythm that works with the new life so the blog can start to live again.


Hugs to you all

Kommentarer:

1 Åke:

Så vackert! Härligt att du tagit dig upp bland bergen 🤗 Jag ser en cykel skylt glimma till bland nedfarten, jag har hört av min kusin att många cyklar därnere... En arbetskollega var ned och cyklade där föresten förra vintern. Jag visade min kusin nyligt vart du höll hus på ett ungefär, det var ungefär 6 km ifrån deras ställe 🤗

Svar: Ja, älskar att åka upp bland bergen, dock lite orolig pga bilister o cyklister men karln min är duktig bakom ratten😊åh, va kul, kanske det finns chans för dig att komma till ön och hälsa på och vi kanske kan ses😊kramiz
Madelene Englund

Kommentera här: