Inside

Denna vackra och häftiga plats åkte vi förbi och såg av misstag, var bara för exet att vända bilen och åka tillbaka.

Vi gick runt och tittade och när jag stod där inne och fotade såg jag någe röra sig....det var ett par fötter, någon låg och sov. Så var bara att be om ursäkt, backa ut och sen åka.

Just nu vart vi calima och haft några dagar.
Inne kul alls och man har helst velat hålla sig inne.
Så mycket sand i luften och en dag såg man knappt till andra sidan vägen.

Håller mig även inne då min psoriasis blossat upp ordentligt i ansiktet.
Rödflammig i ansiktet, skorpor i pannan och vid näsan så det är inge kul att visa sig ute.
Väntar fortfarande på paketet med de nya produkterna, åh så jag längtar.
Ska bli så skönt att få ner det om än lite.

Kram på er.

Kommentarer:

1 Marie:

Oh ser sådär mystiskt och spännade ut

Svar: Ja det var en riktigt upplevelse :-)
Madde

2 Mirre:

Gott Nytt ÅR till er, obs ny blogg

Svar: Tack och god fortsättning. Hade den kvar på bloglovin :-)
Madde

Kommentera här: