Unwind

Vaknade kl:7.30 med en jäkla huvudvärk.

Fick migrän igår och den var nästan helt borta när jag la mig igår.
Mycket som händer i mitt liv just nu, mycket på gång och jag tror jag måste varva ner.
Prioritera vad som är viktigast för mig för får oftast migrän av att hade stressar och spänner mig.
Men svårt då jag märker att jag mår bättre här nere.
Värken har minskat, ska snart börja minska medicinerna tänkte jag och jag sover mycket bättre.
Bara det psykiska som icke är helt på topp och det märks på min psoriasis.

Så idag när huvudvärken släpper blir det att göra en lista över saker som behövs göra, sen göra en lista på hur många per dag och vad som icke är viktigt just nu.

Ha en trevlig dag.
Kram

Kommentarer:

1 Wiilow :

Så vackert! Ja, det viktigaste nu är att DU gör det du vill. Måste finns kanske men det går att underlätta dem.

Kramar

Svar: Tack gumman ❤ ja, jag måste börja ta hand om mig själv och min kropp. Kramar
Madde

Kommentera här: