Away

Drömmer mig bort, upp till bergen. 

Till de vackra vyerna, till den klara luften, till frihetskänslan. 
Är liggandes och kan icke gå ordentligt då någe är knas i låret och bäckenet, vet ej vad dock. 
Varit mycket senaste dagarna med en axel som hoppat fel, höften som bråkat som bara den och nu detta. 
Men drömmer mig bort som sagt och glädjer mig åt att jag i alla fall mår bättre än jag gjorde i Sverige. 

Kram


Dreaming me away, up to the mountains.
To the beautiful views, to the clear air, to the sense of freedom.
Are lying and can't walk almost due to that something is wrong in the thigh and the pelvis, do not know what.
Been a lot these couple of days with my shoulder popped wrong, the hip that crashed just like that and now this.
But, as I said, I'm dreaming, and I'm glad I feel better than I did in Sweden.

Hug

Kommentera här: