Inside

 

 

När det varit så varmt ute så har jag fixat väldigt mycket inne, gått igenom skåp, omstrukturerat, pysslat m.m.

Och hittat både det ena och det andra jag trodde var slut eller låg på andra ställen. 
Blir som en glad överraskning.
Även fått ordning bland mina smyckes saker så jag kan börja göra smycken igen. 
 
Idag är en varmt dag likaså och kroppen värker så tvättar och bara tar det lugnt. 
Får jag ork blir det smyckestillverkning eller virkning, beroende på humör. 
Finns även massa att fota ute. 
 
Kram
 
 
When it has been so hot outside, I've done a lot of things inside, gone through cabinets, restructured, a little bit of everything, and so on.
And found both this and that, thins I thought was gone or lay elsewhere.
Was a happy surprise.
I also got order amongst my jewelry things so I can start making jewelry again.
 
Today is a hot day as well and the body aches so I do laundry and just taking it easy.
If I get energy, it will be a jewelry making or crocheting, depending on the mood.
There is also many things to shoot outside.
 
Hug 
 
 
 
 

Kommentera här: