Stormy

Livet har varit lite stormigt ett tag.

Haft besök av finaste Madde från Sverige och vi hade det roligt och underbart som alltid.
Mycket renovering i köket av olika anledningar så nu har jag ett otroligt fint kök.
Hade turen att få hjälp av min mamma med att göra rent ordentligt efteråt då jag icke orkade själv.

Blivit förkyld igen efter Madde åkte hem.
Höger axeln hoppade snett efter en taxiresa, bäckenet roterar och tummen hoppade ordentligt ur led.
Och denna dag vaknade jag med huvudvärk.

Har beställningar som icke kommit fram då adressen tydligen icke finns, icke konstigt då de hade skrivit en adress som Icke ens finns på ön.
Handlat av dem många gånger så jag hoppas de kan ordna upp detta med leveransfirman för vill Icke sluta handla av dem.

Nu ska jag och mamma gå till marknaden.
Sen hem och ta det lugnt.

Kram på er

Kommentarer:

1 Anonym:

Så fina foton. Trots att de symboliserar ditt liv, vad jag förstår. Var är det nånstans?

Svar: Åh tack :-) ja precis. Det är taget på en "strand" vi hittade en dag när vi hade hyrt bil och körde runt på ön :-)
Madde

2 Mirre:

Så fina bilder

Svar: Åh tack :-)
Madde

3 Wiilow:

önskar att du kunde få slippa skiten EDS!
Kram

Svar: Tack finaste❤ kramizar
Madde

4 ake:

Så vackert du förmedlar stormen :) Kroppen din... aj... Hoppas ni hade trevligt på marknaden :)

Svar: Tack så mycket :-) Vi hade det trevligt, följde med massa växter hem som vanligt :-)
Madde

Kommentera här: