Like sunbeams

Vissa personer i ens liv är som solstrålar. 

De skiner upp ens vardag och ibland får de en dålig dag att bli bra. 
Glad att jag har sådan människor i mitt liv. 

Fått frågor ett tag av de som icke följer mig på fb om jag träffat någon.... Och ja, jag träffar någon. 
Mer än så tänker jag icke skriva varken här eller på fb just nu. 
Men jag är lycklig och mår bra. 

Kram


Some people in one's life are like sun rays.
They shine up one's daily life and sometimes they get a bad day to get better. 
Glad I have such people in my life.

Received questions for a while by those who do not follow me on fb if I met someone .... And yes, I meet someone.
More than that I do not want to say here or on fb right now. 
But I'm happy and well.

Hug

Kommentarer:

1 Anonym:

Bra lämna Sverige bakom dig

Svar: Ja, det är ett minne blott och ett annat liv
Madelene Englund

2 Helen:

Vad roligt! 💘

Svar: Tack ❤️
Madelene Englund

3 Ake:

Vilka nyanser 👍 Gillar din läckra serie 👌 Din känsla måste vara underbar 🤗

Svar: Åh tack så mycket :-) ja, den är underbar :-D
Madelene Englund

4 Anonym:

Det finns inget för dig i Sverige att hämta

Svar: Förstår icke riktigt vad du menar. Syftar du på att jag blir sämre i Sverige?
Madelene Englund

5 Anonym:

Ja familj och vänner finns ju kvar i Maddes liv såklart. Och förutom dom så gjorde hon ett bra val att flytta.

Svar: Ja men precis, de kommer alltid göra att man saknar Sverige ❤️ tack, ja jag mår så mycket bättre efter flytten :-)
Madelene Englund

6 Anonym :

Bara inte hon som mådde dåligt....

Svar: Nä, katterna mår mycket bättre de också.....
Madelene Englund

7 Anonym :

Tänkte inte på några katter...

Svar: Fattar vem du syftar på, men vill icke ha med honom att göra alls och vill bli lämnad ifred. Därför jag blockerat honom, bytt nr osv. Är lycklig och har gått vidare med mitt liv för länge sen, så lämna mig ifred och skriv icke igen, tack!
Madelene Englund

Kommentera här: