Pink blossom

Under en viss tid på året så är det fullt av rosa blommor på vissa platser på ön, så otroligt vackert. 

Jag hoppas på att komma till några av dem nästa år igen. 

Har varit dålig uppdatering av personliga skäl, men blir ändring på det. 
Har tagit vissa steg som gör att jag är redo att börja skriva och uppdatera om mig och mitt liv här nere igen. 

Hoppas ni har stått ut och är kvar än. 
Kramizar


During a certain time of the year, it is full of pink flowers in some places on the island, so incredibly beautiful.
I hope to come to some of them next year again.

Have been bad at updating for personal reasons, but it will change. 
Have taken some steps, making me ready to start writing and updating about me and my life down here.

Hope you have endured and still remain.
Hugs


Kommentarer:

1 Ake:

Klart jag står kvar. Min kusin är på väg ned... jag vet inte riktigt vart han bor... har blivit medbjuden många gånger men det passade inte nu heller... men man vet aldrig... Sköt om dig och må så bäst i värmen (vi hade en frostnatt igår) Kram

Svar: Åh va kul. :-) ja, ibland passar det icke,men man vet aldrig som sagt. Det ska jag och sköt om dig med. Usch och burr, saknar icke vädret eller värmen, hihi. Kramar
Madde

2 Anders:

Kanonvackert! Hoppas du mår iaf bättre än här där nere. Vacker Ö där jag också har fotat en del.

Kram
Anders

Svar: Åh tackar :-) ja, den är riktigt vacker. Ja, jag mår otroligt mycket bättre här nere :-) kramar
Madde

Kommentera här: