Take a closer look


Idag har jag tagit en Madde dag.

Jag är person som ger väldigt mycket av mig själv till andra, till en punkt då jag mår dåligt själv.
Försöker bli bättre på att ta hand om mig själv men är inget man ändrar på i en hand vändning.
Och jag vill ej ta bort den delen av mig själv helt, bara bli bättre på att ta hand om mig själv.
Så idag ha rjag knappt rört mobilen, den har används till musik.
Jag har planterat om och gått igenom varje orkidé i minsta detalj.
Fixat lite i trädgården och målat en ram.
Nu har jag tagit paus för att blogga och vattna trädgården, är ju en del så tar lite tid.

Hoppas ni får en trevlig helg.
Kram


Today I have taken a Madde day.
I am a person who gives very much of myself to others, to a point when it takes to much psychically. 
Trying to be better at taking care of myself, but nothing is changing in a handshake.
And I do not want to completely remove that part of myself, just get better at taking care of myself.
So today, I have barely touched the phone, it has been used to music.
I have planted and gone through every orchid in the smallest detail.
Fixed a little in the garden and painted a frame.
Now I have paused to blog and water the garden, it's a bit, so take some time.

Hope you have a nice weekend.
Hug 



Kommentarer:

1 Ake:

Strålande 🤗 Egna dagar = Guld värda ❤️ Härliga bilder du bjuder på 👍

Svar: Ja de är ju det 😍åh men tack så mycket 😀❤️
Madelene Englund

Kommentera här: