Barely hanging on

Olympus E-520 14-42mm
Bilderna tagna 23 mars 2013
 
Hej.
Lever, men har varit fullt upp igen.
 
Händer massa saker i livet just nu, både bra och dåliga.
Jag försöker fokusera på de goda, annars kommer jag nog gå in i väggen.
 
Kan berätta att jag fått anställning 75%, väntar bara på att alla papper ska bli klara hos arbetsförmedlingen:)
Så ganska så snart blir det en ny kamera:D
 
Ville bara titta och uppdatera.
Nu ska jag fortsätta umgås med grannen och J (min karl).
Kram
 
Bilderna på sidan är tagna av mig om inget annat anges och får ej kopieras utan mitt tillstånd!
Användning av bilder utan ägarens tillstånd är ett brott mot lagen och kan därför polisanmälas!

Kommentarer:

1 Marie:

Hej, vad skoj att du fått anställning, samt hoppas att allt annat också faller på plats snart
kramar

Svar: Tack:D Ja, det håller vi tummarna för:D Kramar
Madde

2 Sofie:

Jättevackra bilder :)
Härligt att du har fått jobb! Vad kul :)
Vad ska du köpa för kamera då? nyfiken
Kram

Svar: Åh, tack :)Tackar, ja det är jätte kul:D
Kommer köpa Nikon 3200 till att börja med:D
Kram
Madde

3 Wiilow [Foto Tankar Känslor]:

Åhhh grattis :)

Svar: Tackar:D
Madde

Kommentera här: