By the ocean

God morgon.

Stranden här nere nedanför där jag bor är så vacker.
Så avkopplande att promenera och fota.
Ej varit dit på länge så ska ta en tripp en kväll i veckan.

Har knappt sovit i natt, hostat och halsen och öronen gjorde så ont.
Lite less på denna förkylning som går runt runt, skulle behöva rensa ur min kropp tror jag.
Planerna var att åka till Ikea idag, men blir hemma och kurerar mig i stället, Ikea finns ju kvar.
Nu blir det kaffe för att få upp värmen, 16 grader när jag blev upp i morse.
Vi har vinter vi med ;-)
Kram

Kommentarer:

1 Anonym:

Fina bilder!!

Svar: Åh tack så mycket :-)
Madde

2 Peter:

Underbara bilder. Är lite avundsjuk på dig ;-)

Svar: Åh tackar :-) hihi får åka på semester ner hit ;-)
Madde

3 Mirre:

Ohh så vackert =D

Svar: Åh visst är det :-D
Madde

Kommentera här: