Little things

God morgon.


Mår mycket bättre och ska skriva ett inlägg framöver hur det gick att gå till tandläkaren. 
Vet att många vill veta då de också var/är rädda för tandläkare och även hur det gick så jag har Eds och en käke som hoppar.

Igår kunde jag öppna munnen så pass att jag fick in en sked, så glad.
Tänk vad man tar saker för givet, en sådan liten sak som att kunna gapa.
Är fortfarande väldigt öm efter att käken hoppade så gapar icke stort och äter bara sånt som är väldigt lätttuggat.
Vet ej hur jag hade klarat denna situation utan min mamma som lagat maten då jag varit för trött, städat min lägenhet och hjälpt med katterna, ovärderligt!
Skönt att veta att man har någon som hjälper en då jag verkligen icke vill gå ner igen nu när jag börjat gå upp.

Tog sista dosen av den starka antibiotika kuren igår och hålet efter tanden läker så fint och jag hade ingen smärta efter alls vilket jag trodde jag skulle ha.
Dock har jag varit väldigt väldigt trött, men icke så konstigt med tanke på hur lite sömn jag fick och hur ont jag hade i käken.

Vill tacka er som skrivit och stöttat! <3
Betyder så mycket kan jag lova!
Värmer så och när man läser era fina kommentarer och även era privata meddelanden på Facebook så känner man verkligen omtanken och det känns lite som en andra familj.
Ni är så underbara! <3

Livet har börjat gå tillbaka till det normala igen med allt vad det innebär.
Planering och inköp inför renovering av badrum, rensning av rabatter och planteringar, veterinärbesök för att vaccinera katterna osv.

Tack för att ni finns <3
Kram

Kommentarer:

1 Mirre:

Oh skönt att det går åt rätt hål och att käken verkar läka fint

Svar: Tack <3 ja är så skönt och nu är jag helt läkt i både käke och hålet efter tanden :-)
Madde

2 Åke:

Så förglatt du visar upp 😃 Antar att det är så du känner dig i värmen 😊 Du skriver länge inlägg och du svarar till och med 😉 Vad kul med dina planeringar 😃 Tre bilder med härlig värme och känsla... så glad man blir av Dina bilder 👍

Svar: Ja, jag känner mig precis så :-) Ja, finns så mycket mer energi och idéer inom mig, även om jag har små gropar på vägen :-) Åh tack så mycket :-D
Madde

Kommentera här: